انجمن علمی زبان انگلیسی مدرسه راهنمایی تیزهوشان شهید بهشتی بروجرد

پس از ورود به لینک زیر نام کاربری خود را باید به روش زیر وارد کنید.

username@en-b

password را هم وارد کنید و وارد مدیریت شوید و مطالب خود را منتشر نمایید.

ورود به مدیریت





تاريخ : چهار شنبه 1 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط مصطفی شجاعی

شرح وظایف اعضای گروه انجمن مدرسه شهید بهشتی شهرستان بروجرد:

       1. نظارت بر اجرای فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان در کلاس های متفاوت

2. مشارکت فعال جهت رفع مشکلات درسی دانش آموزان با همکاری سر گروها

3. مشارکت فعال برای درج مطالب مفید و کاربردی مرتبط با زبان انگلیسی در وبلاگ انجمن

4. طراحی آزمون های اینترنتی با نظارت کامل دبیر انجمن جهت ارزیابی سطح علمی دانش آموزان

در ادامه..................



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1398برچسب:,
ارسال توسط مصطفی شجاعی

در سرتاسر دنیا مجموعه های بسیار زیاد و متنوعی برای آموزش زبان وجود دارد ، اما هیچ یک از این آموزش ها منحصر و مختص کودکان نیست ! مجموعه آموزش زبان انگلیسی Hooked on Phonics Learn to Read ، مجموعه آموزشی می باشد که بر اساس روش های علمی و تحقیقات گسترده ای در زمینه آموزش به کودکان آماده شده است. این دوره آموزشی توسط بنیاد کتاب خوانی کودکان امریکا مورد تایید قرار گرفته و برای محصلان ، نویسندگان و حتی پدر و مادرها نیز مورد استفاده می تواند باشد. این دوره آموزشی شامل ۲۸ درس آموزشی ، ۸ کتاب کار ، ۸ داستان کوتاه زیبا و خواندنی ، ۸ دی وی دی ، ۴ مجموعه از نوشته ها و تصاویر به صورت فلش کارت ، ۸ مجموعه از لغات به صورت برچسب می باشد. شما با مشاهده ی فیلم های آموزشی درون این مجموعه و انجام تکالیف Workbook می توانید کلمات جدید را به آسانی فرا بگیرید ، ترکیب آوای کلمات در کنار یکدیگر را یاد گرفته و سرانجام به مطالعه یک داستان زیبا از مجموعه داستان های این کتاب بپردازید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|مجموعه کامل ، با حجم ۱۵ گیگابایت برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

 

hooked on phonics cover بی نظیرترین آموزش زبان برای کودکان با نام Hooked on Phonics 2010

 

 

caution بی نظیرترین آموزش زبان برای کودکان با نام Hooked on Phonics 2010 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط
Iranian Army went to war in Afghanistan if the wedding was


ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط

سه جادوگر به سه ساعت سواچ نگاه میکنند؛
کدام جادوگر به کدام ساعت سواچ نگاه میکند



حالا به انگلیسی ترجمه کن

Three witches watch three Swatch watches

Which witch watch which Swatch watch?





تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط

 


دانلود رایگان کتابهای تقویت مهارت خواندن انگلیسی

 

Select Readings


Select Readings مجموعه ای 4 سطحی است که برای تقویت مهارت Reading زبان انگلیسیطراحی شده است. این سری از کتاب ها انتخاب بسیاری از مدرسین زبان انگلیسی بوده است و در اکثر دانشگاهها به عنوان منبعی برای درس زبان عمومی تدریس می شود. ویژگی های مجموعهSelect Reading، آموزش مهارت خواندن، درک مطلب و واژگان، تجزیه و تحلیل دستوری، تحریک ذهن، بحث وگفتگو و است. زبان‌آموزان مقالات جالب و متنوعی را در زمینه‌هایگوناگون در این کتاب ها خواهند یافتدر این کتاب با طیف گسترده‌ای از موضوعات مواجه خواهید شد که به طور همزمان با بسیاری از لغات و کلمات جدید آن را نیز فرا خواهید گرفت. در این پست هر چهار سطح این مجموعه از (Elementary, Pre Intermediate, Intermediate, Upper Intermediate) در اختیار زبان آموزان قرار گرفته است. هر یک از سطوح دارای یک کتاب Student Book و فایل های صوتی می باشد. همچنین پاسخ تمرین ها نیز در فایل جداگانه ای ارائه شده است. به همراه فایل های صوتی و PDF این مجموعه، برای هر سطح یک نرم افزار ارائه شده است که در بردارنده تمرین های اضافی Reading به همراه پاسخ می باشد. کتاب های قرار گرفته شده بر روی سایت مربوط به ویرایش اول این مجموعه است و تنها سطح Elementary مربوط به ویرایش دوم است.


Teachers tell us that single most important factor in engaging their students in reading courses is havig a book that offers high-interet, level-approproate content. So as its tite suggests, Select Readings, features dynamic, carefully-selected readings chosen by experienced teachers to meet the needs of today's global learners.

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط

 

دانلود رایگان کتاب گرامر آزمون آیلتس

 

Cambridge Grammar for IELTS


کتاب Cambridge Grammar for IELTS کتابی است برای آماده سازی آزمون ایلتس است، این کتاب نکات را در 25 درس و در قالب بخش‌های شنیداری ارائه میکند. سپس تمرین هایی از میانتست‌های ایلتس انتخاب می شوند. در این کتاب سعی شده است لغات و موضوعات واقعی و کاربردی در آزمون آیلتس به کار برده شوند. علاوه بر فایل PDF این کتاب، فایل های صوتی آن نیز در اختیار زبان آموزان قرار گرفته شده است که سبب تقویت همزمان Listening زبان انگلیسی نیز خواهد شد. تمرین های کتاب از هر دو بخش آکادمیک و جنرال انتخاب شده اند که نکات گرامری لازم برای آنها توضیح داده شده است. در پایان کتاب پاسخ تمامی تمرین های کتاب به همراه متن Transcript آن آمده است و زبان آموز می تواند به صورت خود آموز از این کتاب استفاده نماید.


Cambridge Grammar for IELTS provides complete coverage of the grammar needed for the IELTS test, and develops listening skills at the same time. It includes a wide range of IELTS tasks from the Academic and General Training Reading, Writing and Listening modules, and contains helpful grammar explanations and a grammar glossary. It includes a wide range ofIELTS tasks from the Academic and General Training Reading, Writing and Listening modules, and contains helpful grammar explanations and a grammar glossary

برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط

 basic Grammar in Use 3rd edition آموزش گرامر پایه انگلیسی با Basic Grammar in Use

فکر میکنم اغلب شما دوستان با مجموعه آموزش گرامر انگلیسی Grammar in Use آشنا هستید . این مجموعه که از انتشارات کمبریج عرضه شده است شامل 4 کتاب در سطوح مختلف است که سه کتاب از آن توسط اقای Raymond Murphy  و یک کتاب توسط Martin Hewings نوشته شده و به آموزش گرامر انگلیسی از سطح پایه تا پیشرفته پرداخته اند . این مجموعه یکی از بهترین , محبوبترین و در حین حال پرفروش ترین مجموعه های آموزش گرامر انگلیسی می باشد و چون جای این مجموعه را در سایت خالی دیدم به مرور 4 کتاب این مجموعه را قرارمیدهم که بتونید استفاده کنید . اگر همراه همیشگی ما بوده باشید چندی پیش جدیدترین ویرایش English Grammar in Use که نسخه ای جدا از این مجموعه است را هم برای شما قرارداده بودیم که میتوانید دانلود کنید .حال در این پست شما می توانید ویرایش دوم کتاب آموزش گرامر انگلیسی Basic Grammar in Use را به رایگان دریافت کنید .این کتاب بر روی آموزش گرامر پایه انگلیسی تمرکز کرده است و منبعی مناسب برای شروع یادگیری گرامر انگلیسی به شمار می آید ناگفته نماند که پاسخ تمرینات هم در انتهای کتاب آمده اند .

Basic Grammar in Use

Edition: 2

Description

Basic Grammar in Use, Third edition, is the lower-level text in the Grammar in Use series. It focuses on the fundamental grammar structures normally taught in basic or introductory courses. This new edition contains updated explanations paired with additional practice. The book is available both with and without answers, so it can be used in class or for self-study.



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط

 

 


دانلود رایگان بیست و یکمین انیمیشن برتر جهان

 


The Incredibles


یکی از راه های تقویت زبان، مشاهده فیلم و سریال های مرتبط با آن زبان است. کارتون ها و فیلم های انیمیشن یکی از بهترین گزینه های تقویت زبان می باشند چرا که در عین ماهیت جذاب، در این انیمیشن ها به زبان ساده و روان گویش می شود و زبان آموز می تواند در کنار لذت بردن از انیمیشن های زیبا، اقدام به تقویت مهارت های زبانی خود نماید.

مرجع آموزش زبان ایرانیان قصد دارد از این پس، به صورت منظم 50 انیمیشن برتر جهان معرفی توسط سایتIMDB را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار زبان آموزان قرار دهد. پایگاه IMDB ،که نام آن مخفف Internet Moive Database می باشند، معتبرترین سایت رتبه دهی فیلم، سریال و کارتون های سراسر جهان می باشد رتبه های اعلام شده در این سایت بر اساس رأی جمع کثیری از کاربران از سراسر جهان با رعایت عدالت می باشد.

از آنجایی که اکثر این انیمیشن ها به زبان انگلیسی و همچنین تمامی انیمیشن ها دارای زیر نویس انگلیسیمی باشند لذا این مجموعه می توانند به طور خاص جهت تقویت زبان انگلیسی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نکته : این انیمیش ها معمولا به سه زبان انگلیسی، ژاپنی و فرانسه می باشند. در هنگام دانلود به زبان انیمیشن که در زیر لینک دانلود ذکر می شود، دقت نمایید.


خلاصه ی داستان انیمیشن:

اعضای یک خانواده از ابرقهرمانان مخفی که زندگی آرامی را در حومه شهر دارند، مجبور به نجات جهان می شوند.


Summary:

A family of undercover superheroes, while trying to live the quiet suburban life, are forced into action to save the world.

Director:
Brad Bird


برای مشاهده محتوای انیمیشن ها و دانلود آنها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط

 English-press



 

دیکشنری فرانسه برای کودکان که برای یادگیری افراد مبتدی هم مناسب است.دارای مثال و عکس برای کلمات مربوط به هرکدام از حروف الفبا.



 



نوع: آموزشی

قالب: PDF

تعداد صفحات : 330

.................................

(برای دانلود فایل به ادامه ی مطلب بروید.)



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط