انجمن علمی زبان انگلیسی مدرسه راهنمایی تیزهوشان شهید بهشتی بروجرد

 واژه ضروری برای گسترش دامنه واژگان انگلیسی - Vocabulary Expander Reviewed by مسعود طاهری - لرد دانلود on Feb 7Rating: 5.03000 واژه ضروری برای گسترش دامنه واژگان انگلیسیکتاب Vocabulary Expander، از بهترین کتاب ها برای مطالعه و حفظ لغات و اصطلاحات مهم و پرکاربرد زبان است که در چندین بخش گرداوری شده است . هر درس با لیستی از لغات جدید به همراه مترادف و متضاد آن ها شروع شده و سپس چند اصطلاح پر کاربرد انگلیسی آورده شده و در نهایت لیستی از کلمات در رابطه با یک موضوع خاص مثل صنعت پزشکی و غیره ارائه شده است .در بخشی دیگر از کتاب شما می آموزید که چگونه املای صحیح این کلمات را به خاطر بسپارید.

Vocabulary Expander

کتاب Vocabulary Expander، از بهترین کتاب ها برای مطالعه و حفظ لغات و اصطلاحات مهم و پرکاربرد زبان است که در چندین بخش گرداوری شده است . هر درس با لیستی از لغات جدید به همراه مترادف و متضاد آن ها شروع شده و سپس چند اصطلاح پر کاربرد انگلیسی آورده شده و در نهایت لیستی از کلمات در رابطه با یک موضوع خاص مثل صنعت پزشکی و غیره ارائه شده است .در بخشی دیگر از کتاب شما می آموزید که چگونه املای صحیح این کلمات را به خاطر بسپارید.



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط

 

نرم افزار شبیه ساز آزمون تافل اینترنتی، شامل سه بخش Skills، Mini_Tests و Complete Tests هستش. نوع سوالات خیلی شبیه به آزمون تافل واقعیه. در این برنامه روی هر چهار مهارت Reading, Listening, Speaking, Writing کار میشه. امتحانات به صورت زمانبندی شده هستن و بعد از تموم شدن آزمون ها بهتون نمره داده میشه.



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط

 Essential Grammar in Use with Answers دانلو کتاب آموزش گرامر Essential Grammar in Use 3rd Edition

کتاب دوم از سری مجموعه 4 سطحی Grammar in Use را در این پست قرارداده ایم . این کتاب مربوط به سطح بالای مقدماتی – پیش متوسطه می باشد . همانطور که در پست قبل اشاره شد این مجموعه کتابهای یکی از بهترین و محبوبترین مجموعه های آموزش گرامر هستند که از سطح پایه تا پیشرفته را پوشش داده اند . کتاب ویرایش سوم Essential Grammar in Use را می توانید در این پست دانلود کنید . در انتهای کتاب شما میتوانید پاسخ تمرینات را هم مشاهده کنید  و همچنین برای تمرینات بیشتر گرامری مربوط به این کتاباینجا بروید .



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط

 English Grammar In Use Intermediate دانلود کتاب آموزش گرامر  Grammar in Use Intermediate Third Edition

کتاب آموزش گرامر انگلیسی برای سطح متوسطه Grammar in Use Intermediate کتاب سوم از مجموعه چهارگانه Grammar in Use به شمار می رود.ویرایش سوم این کتاب را می توانید در این پست به رایگان دریافت کنید و برای تمرینات بیشتر آن به اینجا بروید . زبان  ساده آموزشی , ساختار منحصر بفرد آن با توضیحات روان در این مجموعه از شاخص های بارز آن بوده وعملا آن را به یکی از محبوبترین مجموعه های آموزش گرامر انگلیسی مبدل ساخته است . پاسخ تمرینات در انتهای کتاب آمده است .



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط

 *برای اولین بار در بین سایت های ایرانی و خارجی*


معروف ترین کتاب در زمینه رایج ترین اشتباهات گرامری و واژگان
با دونسخه متفاوت PDF & dJVU

Common Mistakes in English Grammar Practice 2002
‌By T.J. Fitikides New Edition
حتما دانلود کنید پشیمون نمیشوید!

Common Mistakes in English by T.J. Fitikides

 

یکی از بهترین کتاب ها برای تصحیح اشتباهات گرامری و واژگان،همین کتاب می باشد.مثلا اگر می خواهید بدانید که دوکلمه Rob  و Steal حال آنکه هم معنی اند،با هم چه تفاوتی دارند و خیلی از افعال دیگه،مشکلتان با این کتاب برطرف خواهد شد.550 نمونه از رایج ترین اشتباهات گرامری و واژگان و غیره که می تواند باعث سردرگمی شما شود در این کتاب آورده شده است.برای حروف اضافه نکات جالبی گفته که به نظرم یکی از بهترین کتاب هاست.



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط
ارسال توسط

برای دانلود روی عناوین زیر کلیک کنید

 

563 Useful Expressions

Film Dialogs

Practical English Expressions For Use In Classroom

Short Senteces





تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط
ارسال توسط
ارسال توسط

برای دانلود روی عناوین زیر کلیک کنید

 

1000 Quick Writing Ideas1.pdf





تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط